19 februari

Jätte söt bild. Jätte. Hah.
Har jobbat hela dagen, först på donken sen i simhallen. Jag är död. Min kropp är död.
Skulle egentligen gått ut på krogen och försvunnit in i dimman med Linda och Sofia men som sagt så orkar jag inte. Linda tycker jag är en bangare, men jag majsar på de.
Imorgon ska jag till simhallen igen och träna mina små barn. Måste ladda upp inför en sådan utmaning. Nej nu ljög jag, dom är små änglar.
Strax ska jag ta med mig min lilla vovve och bege mig mot min fina pojkvän. Mys.
Hoppas alla har en fin lördag kväll, inte allra minst Ronja som fyller 18 idag. Grattis igen finis.
Puss.

You've got something to say?
Postat av: Williamlouise

Excellent site. It was pleasant to me.

2012-06-21 @ 12:31:47
URL: http://williamlouise.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0