The OC

Igår diskade jag monsterhögen med disk. Tog fan forever and ever. Trodde aldrig det skulle ta slut. Efter det förtjänade jag lite relax så jag tittade på fjärde säsongen av OC. Avsnitt jag inte sett förut, herregud i himelen vad jag har saknat att kolla på det programmet. Sjukt.
Vid cirkus 23.00 kom Ben och hämtade upp mig så drog vi iväg på en tur. Hamnade i hamnen där vi promenerade ett tag, chillade lite, sedan drog vi till ett café och satt där och pratade med hans vän Jack som jobbade där. Mycket trevlig kväll måste jag säga. Skönt att äntligen lära känna lite fler folk förutom dom jag hänger med hela dagarna. Woho Olivia-Ensamheten, 1-0! Ben träffade jag när jag var ute på krogen med Jesse i helgen som var. Han jobbar nämligen på en av barerna. En riktig gentleman är han.
Jaha nog om det. Vad händer idag då lilla Olivia undrar ni säkert. Jo förstår ni, jag och Amy ska alldeles strax sätta på oss våra dojjor och bege oss upp mot Kato Paphos (om jag minns rätt...) där Amy ska till nått postkontor och sedan ska jag hjälpa henne hitta nya jeans. Hennes sprack nämligen imorse. Hehe.
Well time to go. Adios amigos!
Oj nu hamnade den lite på sniskan, men vad gör det.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0