Kempe bra

Sitter i en underbart skön säng i Bad Gastein, har precis duschat efter att ha kommit hem från en lyckad after ski efter en underbar dag i backen. Jaa livet leker lite måste jag säga. Fetsar och åker skidor varje dag. Kan liksom inte klaga.. Ikväll är det middag, fondue blir det. ska blir galet najs.

Igår var det Krampus, en väldigt sjuk tradition här i Österrike. Monster kommer in och skrämmer, slår, taffsar, skriker, nyper en i öronen och är allmänt galna.. Ett gäng kom in på baren igår och BOKSTAVLIGEN skrämde livet ur mig, satt i mitten av rummet och var verkligen i centrum, dem där jävlarna va på oss hela tiden.. Det hände inte bra en gång heller utan dem skulle komma tillbaka en gång till.. SJUKT!

Nu måste jag sminka mig så att jag kan gå ner till middagen. Hade kempe gött!



Här har vi en av Kramusarna... Förstå då hur rädd jag va när fem stod runt om kring mig.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0