Imorgon är det freeeedag

Imorgon är det fredag. Åh käre fredag äntligen är du här! Nej men veckan som vart har flugit förbi i rasande fart måste jag säga. Imorgon så blir det party som vanligt. Yeeey! Jag ska antagligen ut med David, Lauren och Jesse med fler. Kul kul kul. Ut ska jag i alla fall.
Efter att jag, Amy och Page flängt runt i Paphos idag däckade jag en stund på soffan tills Daniel kom och hämtade upp oss och drog oss med upp till Polemi, där hans föräldrar bor. Där hängde vi och var allmänt coola ett tag innan det bar av hemmåt igen. Homeland och Supernatural har fått underhålla oss resten av kvällen. Nu är det dags att hoppa i säng för imorgon ska jag och Amy ut och titta på skor och väskor. Får...inte....handla!
Godnatt världen.
Måste ju bara berätta denna grej först. Linda, titta vad dom har på krogen här?! Är det inte en helt ypperlig ide? Ha. Plattång! På krogen. Tänk alla gånger vi stått på krogen och du klagat på att ditt hår har fått volym, här skulle det ju bara vara att platta håret igen. Tänkte direkt på dig när jag såg denna konstiga grej. Borde finnas i Sverige också, för alla er som behöver platta håret. Till skillnad från mig då det alltid är otroligt platt och ligger slickat mot huvudet...

You've got something to say?
Postat av: linda

Så fruktansvärt bra!

2011-12-09 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0