Gårkvällens bravader

Jag, Page och Dom(inick) började vår kväll på Flairs och sedan kom Jesse och co. och joinade. Därefter splitrades vi och jag drog med Jesse och co. till en liten bar och drack shots och spelade biljard. När Ben slutat jobba drog vi alla till ett ställe som heter Vibes där vi mötte Page och Dom igen. Jag och grabbarna hade en superkväll och ikväll blir det utgång igen. Woho. Livet leker. Ikväll blir det jag och mina roomies (Dan, Amy & Page) plus David, Kristina och John, sedan även Jesse och co. KULKUL. Can't wait.
Idag är det 11 dagar tills jag får träffa Ida, världens finaste människa, igen. Saknar dig!
Två av grabbarna jag träffat här, hur underbara som helst. Ben och Alessandro.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0