Chill

God dag. Kalli Spera (osäker på stavningen men vad gör det).
Mitt festande har satt sina spår, i min hals. Har super ont i halsen och är hes. Imorse vaknade jag av en hostattack då jag höll på att hosta upp mina lungor. Fyfan Bara jag är frisk till helgen då det vankas party hela helgen, igen. Inget drickande mitt i veckan nu. Dags att skärpa sig lite..
Idag ska jag bara ta det lugnt. Bara ta det lugnt! Så jag kan bli frisk till helgen. Jag kommer ju i och för sig festa även om jag inte blir frisk, men det vore ju skönt att slippa ha rakblad i halsen.
Dags att inta en skön possition i soffan och ba chilla. Adios!
Enjoy the little me!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0