En sommar full av Lycka

Man kan ju säga att sommaren är slut, jag H A T A R den här perioden när man ska gå över till höst och det är kallt och det regnar. nej nej nej jag hör hemma på sommaren, det är då jag lever. Endast. Även om jag kan erkänna att det kan vara mysigt med höst och vinter men sommaren slår ändå allt i hästlängder! Min sommar har varit väldigt bra, fullt med massa masssa skratt fest och alkohol. Chill, uteserveringar, vänner och nya vänner. Känns som om jag hunnit med att göra allt, bockat av massa på listan så att säga. haha. Även fast det känns som om jag inte gjort något ändå.. Jag har ju förfan tagit Studenten!!
Här har ni min sommar i bilder iaf. Lovley.
Började med mys efter skolan
Chill i Rålis
Anna var först på tur att ta Studenten
Jag och Sofia firade studenten i förväg
Malin fyllde 20 år
Nationaldagen firades ute på Djurgården. En varm och väldigt mysig dag.
Finaste Sandra tog studenten, SATAN vilden lycka!!!!!
Flak för hela slaaanten!
JAG TOG STUDENTEN!! Lyckligaste dagen på hela sommaren!!!!!!!!
Champange frukost <3
Fö klasserna
Flak, de va kul så länge det vara! :D
Bad
SLUTSKIVA
Bästavän tog studenten dagen efter. Söto <3
Det blev Onsdagsutgångar
OLIVIA KOM HEM FRÅN USA!
Det blev månag sena (tidiga) nätter
Midsommar hos Olivia
Piknick & Badmys med Olivia och Ann-Sofie
Förkrök och utgångar
Allsång på Skansen. Älliälliälli!
Fina Håkan
Efterfest på Grönan
Så äntligen Rhodos, VÄRLDENS BÄSTA RESA UTAN TVEKAN! två veckor av lycka och glädje! Där mina vänner levde man livet!!
OLIVIA JOHANNA LYCKENIUS FYLLDE 20 ÅR!!
Det blev naket...
..och Sofia blev glad
Skansen och allsång igen
Majs
Grönan nr 3 för denna sommar
Och utgång på deeee!
Sommardagar
Grönan igen, 5 famp
Och en regning utgång på de
Grönan för femte gången denna sommar, Syskonens födelsedagspresent.
Ännu fler utgångar
Avskedsfesten för Jesper.
Varje bild säger mer än tusen ord. De var mycket som hamnade på bild samtidigt som det var mycket som inte hamnade på bild. Tusen mer minnen. Tack 2011 för en oförglömlig sommar, de finns så många stunder jag bara vill spola tillbaks tiden till. Kärlek till alla som gjorde mina dagar värda! <3
Skulle kunna sitta hela dagen och lägga ut bilder, men tänkte att de va bäst att vara sparsam. Ser så in i hellsike fram emot nästa sommar redan nu. Planerna smids hela tiden, jäklar och då är jag 20...!!!

You've got something to say?
Postat av: Anonym

Jag gråter sönder när jag tänker på Rhodos :'(

2011-08-30 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0