Halsfluss

Efter en helg fylld med festligheter har jag dragit på mig halsfluss. Riktigt nice. Eller? Nej. Penicillin i tio dagar då.
Igår åt jag och Ida middag på Medis Kök och Bar för att sedan slänga oss över in på Snaps för att träffa Micke och hans vänner. Sen kom även Madde och Danne och gjorde sällskap.
Vi bestämde oss för att gå och röja lite på Soup Bar. Efter det vart det efterfest för min del, medan Ida som skulle jobba som vanligt åkte hem och sov. Jag kom hem till henne på Mariatroget vid halv 7 imorse, lagom till när hon skulle till jobbet nästan.
Nu är jag hemma och ska hämta lite kläder och duscha för att sedan åka hem till Ida i stan igen och sova en blund, sjukling som jag är, tills hon kommer. Då blir de att laga middag, lär bli cesarsallad som vanligt. Sedan kanske kanske jag ska träffa lilla Oscar ett tag ikväll. Men eftersom jag är sick så får vi se...
Adios people. love
ett försök till att se pigg och glad ut. Haha

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0