Grönan.. igen

På Lördag fyller mina små syskon 12 år. Det va 12 år sen jag flytta till Tyresö och det va 12 år sen jag började 1an tiden går snabbt ibland. Idag ska jag fira dem genom att vi alla tre ska till Gröna Lund! Börjar bli lite trött på stället men vad gör man inte? Trodde att det skulle bli en lugn och chill dag men syrran berätta att idag ska tydligen Erik Saade uppträda..oj va kul, Vi lär ju inte direkt va ensama på stället. Måste tänka positivt men det är inte alltid lätt.
Igår va en konstig kväll också, fick inte riktigt klämm på den.. det va inte något speciellt som hände direkt. en slätstryken kväll som började på söder och slutade på sommar.
Två söta små syskon

You've got something to say?
Postat av: Cindy

DU HAR VÄL INTE MISSAT SVERIGES STÖRSTA OCH ROLIGASTE EMO BLOGG? :D



http://epicfaiil.se



SJUKT ROLIG OCH SNÄLL BRUD SOM HAR SJUKT COOL STIL! DESSUTOM ÄR HON KISSIES HEMLIGA EMO KOMPIS!

2011-08-04 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0