Fy

Hej- en-bild- som- skulle- kunna- sitta- uppe- som- jensen- reklam- på- tunnelbanan- Skit i de!
Nura när simningen börjar, sommaren är snart slut och jag går inte i skolan. Vad gör jag nu? Om jag ska vara ärlig känns allt ganska så jätte meningslöst för jag vet att jag inte har ett skit att se fram emot för än i November..men vad ska jag göra tills dess? Jag orkar inte sitta dag ut óch dag in och försöka söka jobb. Helt meningslöst för ingen vill ändå ha mig. Varken jobb eller vadsom. Att inte kunna göra vad jag vill på dagarna lägre för jag vet att jag ska till en äcklig simhall och slita sen komma hem till sitt äckliga hem och bli utskälld för något man har gjort eller något man inte gjort. Meningslöst. Vill ha mål och framtidsplaner. Vill kunna veta vad jag gör om en vecka. Vill kunna ha råd att äta lunch ute i alla fall. Trött på att inte kunna göra någonting utan att få ångest. Vill bara leva som gjort nu den senaste månaden. Till tillbaka till Rhodos och spåååra sönder och glömma bort vem jag är och vilka problem som väntar. FYFARAOO! Jag mår bara skit.
Hej då.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0