Sorg och glädje går väl hand i hand

Igår, först begravning sedan party. Partyt vart ganska så jätte awesome! Begravningen var inte jätte awesome utan mer jätte sorglig... Felicia firades i alla fall med dunder och brak. Mycket fint folk som man inte sett på år och dar träffades på och det var roligt. Kvällen slutade någon gång vid 2 men av någon anledning ville endel stanna kvar och ba sitta. Så där satt vi och väntade på att få gå till cirka 4. Kom hem och åt tacos och sedan vart det sängen. Så jävla värt. Fick även med mig lite mobiler och kameror hem som inte är mina. Knasigt. Jag ska försöka ladda in lite bilder senare (från min kamera dåra) när jag funderat ut hur man laddar över dom till datorn. Mysterium.
Nu ska jag fan äta frukost och mysa med min vovve! Ha deee gött.
Här får ni lite fina bilder från stunder i dimman på mig, Linda, Felicia och Sandra!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0