Flen

Har intagit min position i sängen och halvtittar på big brother för tillfället. I morse var jag uppe med tuppen och övningskörde vilket gick sisådär... Sen har jag bara myst med min käraste. Vid 4 vart det simhallen och de var kaos. I kväll bli det tidig sänggång för i morgon bär det av till lilla Flen. Jag ensam en vecka i Flen. Skulle kanske kunna bli bättre. Men what to dooo? Ska i alla fall snart ta och packa.
Hoppas alla har ett fint påsklov och att du Linda har det underbart i Barcelona. Jag hoppas dock ni har dåligt väder. Hehe. Förlåt men så är det. Juste, det är så jäklans nice att det är så fint väder här i alla fall. Woho.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0