Samma sak varje lördag

Sitter i min säng med huvudvärk. Hur kommer det sig att det är så varje lördag? Finns en förklaring men jag ignorerar den och gör samma sak igen. Gillaré ! haha
Igår va en kvull kväll! Vi va hos Elias med massa vänner och hade mycket trevligt. Alltid lika kul att umgås med folk man tycker om <3







Här hade ni lite bilder från igår.

Nu ska jag förbereda mig inför syrrans kändis fest ikväll, har hört att det kommer massor av kändisar hit. Spännandeeee!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

HAHAHAH SISTA BILDEN. TA MITT LIV.

Hur som helst... lägg upp lite bilder på facebook vettja! (Dock inte den sista...) OCH JA, IKVÄLL BLIR DET ÅTERSTÄLLARE HIHI. Pussssss sötaste

2010-09-18 @ 17:14:04
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0