Please come back home...

Idag sjukanmälde jag mig från praktiken. Mådde inte bra. Lukas mådde inte heller bra så vi låg och sov till 12 sen följde han med mig till vårdcentralen.
Efter det åkte vi till Skogskyrkogården. Jag var tvungen att hälsa på Theo. Första gången. Vi var inte där så länge. Lämnade lite blommor och så. Men jag han prata lite iallafall.
Idag är det 4 månader sedan du försvann. 4 hela månader. Du finns i mina tankar varje dag, väldit ofta. Jag kommer ihåg när jag var på din minnesstund grej i skolan med Felicia och Sophia, och vi lyssnade på den här låten om och om och om igen. Sen gick brandlarmet och det kom en tant och sa att vi inte fick sitta kvar. Men vi vägrade gå och satt kvar tills låten var slut. Den är fin. Jag saknar dig. Vi ses snart. Älskar dig Theo.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0