Pannkakor

Hej mina/våra kära läsare!
Malin jag ska försöka att skriva allt tipptopp och rättstavat men det är inte alltid det enklaste, ibland blir det fel så är det bara. Döm mig inte!! haha vad ska man göra liksom?

Idag har jag ätiti pannkakor tre gånger, lite komiskt. Först till lunch sen efter träningen i bastun och sen visade det sig att det blev det till middag också, gissa om jag blev glad? Svaret är nej.
Jag har också varit i Haninge idag, hos Olivia i hennes skola. Mysigt att se hur dem har det. Blev tyvärr bara en snabb visit men det tyckte jag va bra, vem vet annars vad som hade kunnat ske eller hänt? läskigt!
Ganska så najsiga lektioner hade vi också. haha kan ju iofs bero på att vi inte gjorde så mycket och så tycker jag att det är himla kul att vi har kommit igång med vårt företag!

Galet taggad inför imorgon då det är Hoffmaestro på grönan för er som missat det. Det kommer bli feting najs och Majs! Sen kanske det blir utgång efter de. Fredagen kommer bli helt klart lyckad!!



Olivia, Jag gör allt i min makt. Den 5 april går fet bort! Puss på dig!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Jag åt pannkakor två gånger idag! :D

TAGGAD PÅ HOFFEEEE!!<333

2010-09-09 @ 22:08:10
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0