Jorden er giftig

hej!
Idag är en ny dag. Igår var en annan. Igår var det dubbelfika, efter skolan åkte Malin, Sofia och jag till Barista där Olivia vänta och vi hade en trevlig fika. mysigt! "Det måste vi göra om" hahaha!!
Jag fick äran att ha taco fredag hos Olivia. Länge sen sist men lika gott varje gång. Sen blev det nattfika på café 60 med Ellen och Olivia, det va värkligen mysigt att bara sitta och snacka om allt möjligt, om alla minnen om nya minnen vi kommer få och om allt! Skönt att ta det lungt. Åkte förbi Malin på 7eleven en snabbis också, såå aa vi hann med mycket igår. good!
Nu hade jag tänkt att ta det lungt, duscha, andsiktsmask och fixa mig inför kvällens kräftskiva ikväll. Jag vet att vi kommer ha det grymt kul. Men sakna jossan. :/


saknar som fasiken!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0