Jag har slitit ut så många skor i den stad där ingen längre bor

Jag börjar typ bli rädd för vissa människor..igår när jag åkte hem satt det en kille bredvid på tunnelbanan, jag gick av i gullmars och han följde efter. Jag fortsatte gå upp mot bussarna medans han går mot pressbyrån men sen kommer han upp vid andra trappan precis när jag också kommer upp och jag trodde seriöst att han skulle följa med mig hela vägen hem och våldta mig eller nått.. Och så idag åker en liten kille samma väg som mig från skolan till dit jag ska och då trodde jag samma sak eller att han skulle råna mig. Har aldrig känt så tidigare och fattar inte varför jag tänker så. Haha nej det måste få ett stop!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0