Dance among the stars

I wanna boom bang bang with your body yo. Så låter det just nu ur mina hörlurar som ser ut att vara från 1970-talet. Låter finfint i dom i alla fall. Jag och min papi ska strax ut och övningsköra, sedan ska vi till affären och sen får jag se om jag svänger förbi Amanda och Sara i klassen och tittar på film. 
Juste idag fick jag också veta att Linda (Shaky), ska ha sin skiva samma datum som jag! VAD ÄR DET HÄR?! Hur är det möjligt att de bestämt samma datum som oss? Nej detta måste det bli ändring på. Det kan ju inte förbli så att den ända personen jag verkligenverkligenverkligen vill ska komma, inte kan. Plus att jag vill ju gå på hennes skiva också... Suck. Nej. Detta. Går. Inte. 
Nu ropar mi padre för fulla muggar att vi ska köra. Over and majs. love.
så fin. 

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0