Då var man hemma..


.. hemma igen satan så underbart men om en timme måste jag sticka igen, då väntar tränngen..
Mötte min syrra uppe vid alléplan med hennes crew dem skulle till centrum. Haha coola brudarna åker till centrum och hänger.
Snacka om att man är trött nu efter först att ha jobbat från tre till sju och sen skolan åtta till ett jag vaknade liksom klockan ett idag...kändes otroligt fel att vakna mitt i natten och fixa sig och sen gå till bussen när det är bäcksvart ute och det stördaste av allt va ju att det va nattbussen och jag var helt själv. Det gick bra alltihopa.Efter all räkning satte Vi oss på espresso hous och åt frukost i solen, ja för så mys hade vi det sörru.
Nu känns det som om det är dags att att sova men inte än. nejnej. Hare bra. PUSS

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0