Då var det dags igen


Träffade pingllorna Felicia och Sofia på Gullmars idag, kul att se dem båda. Man blir alltid lika glad! Sen såg jag Valter också, det va ett tag sen man såg han så det va också trevligt!
Kan alla sluta skicka massa skiv-förfrågningar jag får panik!! Låt mig bestämma vid ett senare tillfälle och inte ett fucking år innan typ.

Idag borjade IDOL. Som jag har längtat <3 Så va det ju trevligt att Sandra dök upp i rutan lite då och då! Kussen min har blivit kändis, wihoo. Hoppas du bjuder mig på kändisfesterna!!!

På lördag smäller det, UPPSALA här kommer vi, hoppas för allt i världen att du saknat mig! Haha det kommer bli galet, precis som alltid. Nästan lite skrämade att vi alltid har det så galet kul där. Men vi gillaré, Iaf jag! :D
nu säger jag godnatt och sov så sött.
sussilull och sussilull SAAA!

You've got something to say?
Postat av: S

Det var jättekul att träffa dig igen, Shaky! :D Och love på bilden! Jättefiiiiiiin.



Jag är sjuk nu, stannar hemma från skolan. Har sagt till mamma att jag fanimig ska bli frisk tills på lördag i alla fall! Hoffmaestro kan slänga sig i väggen om man jämför med uppsala. JAG SKA MED PÅ KULTURNATTEN! Teknarkning here i come. :D:D:D

2010-09-08 @ 16:16:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sussilull och sussilull, SAAA! hahahahaha! :D

MEN LINDA DU SKA MED PÅ HOFFMAESTRO VAVAVA!?!? TAGGAAAAA FÖR FAN! :D:D:D

2010-09-09 @ 15:52:02
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0