Bevis på att jag är trött

Innan vi hoppar i vattnet..

Jag ;
Samma simpass varje dag typ, döööööö!

Rickard ; Du kanske borde sätta på Tränarn...? Då får vi säkert nått roligare. haha

Jag ;
jaaaaaaaa!!
elleeeeer va neee??!!

eller som i morse

Jag och Malin står inne på lagret och räknar bullar och ovanför oss är det lådor som har en text på sig.

Jag ; vad står det där egentligen..? Kungen eller kudden?? :O

Mailn ; Det står Nudlar Linda..

Asgarv.

Som ni ser så har jag inte haft alla hästar i stallet idag, hisen går liksom inte ända upp, det är tamejfan hål i glashuset. Ne jag ska nog inte tänka nå mer idag, synd att jag har en uppgift att göra tills imorgon..aja de får nog va.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0