Where do you go to my lovely?

Jag orkar inte med mina drömmar. Kan dom sluta mörda mitt huvud på nätterna eller? Och orka att jag kommer ihåg dom också.. What's up with my mind?!
Senaste dagarna har jag drömt mer och knasigare än vanligt. Helt sick. Lika sicka drömmar som Felicia brukar ha. Förstår inte hur hon pallar.

Lite
av min dröm som jag drömde inatt var att jag och Linda och Lukas och Felicia var i Uppsala vid den där stora ån med massa broar (nivet?) aa och vi stod på den där bron iallafall och längre fram i vattnet så var det en trupp riddare som skulle få över sina hästar över vattnet, i vattnet. (Inte gå på bron nej nej utan över vattnet dåra) Så dom hade spänt upp samma linor och shit. Sen var det en häst som vägrade gå och stod och hästvrålade och stegrade sig. Och då helt plötsligt kommer en GIGANTISK jävla varg springande i vattet. Alltså EN FETT STOR VARG. Den va typ lika stor som en buss eller nej den var lite större, så stor att vattnet bara gick upp en lite bit ovanför tassarna... Vargen kom springande i typ 120 och sprang rakt in i hästen och slet av huvudet på stackars pollen. Hästen flög då upp i luften och landade sprattlande på marken och det fullkomligen SPRUTA blod från halsen där huvudet suttit. Vargen stannade framför oss vid bron och andades jätte hårt så det sprutade ut blod mellan tänderna på den och över oss. På oss.

Denna lilla historia är bara en liten del. Orkar inte berätta mer. Ni kommer tycka att jag ska in på psyket eller nått. Hehe.

Idag är jag hemma från praktiken för att min dröm dödat min hjärna. Ne skoja. Jag är sjuk, igen. Majs. Nu ska jag göra ingenting. Eller jo typ sova. Om jag orkar. See ya. love.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0