5 månader

Idag är det 5 månader sen jag miste en väldigt fin vän. Jag har gråtit, mycket. Men jag försöker vara glad. Vi kommer trots allt ses snart igen. Jag vet att vi ses någonstans någon gång. Jag bara vet det. Det finns inte på världskartan att jag skulle kunna tänka mig någonting annat. Och när vi gör de kommer han vara lika fin. Theodor Forsberg, jag saknar dig. Obeskrivligt mycket. Jag älskar dig.

 

Idag har jag sprungit omkring på min praktik med en kamera i högsta hugg. Fotat alla barnen och gjort min uppgift och sådär. Bättre sent än aldrig liksom. Bilderna på barnen ska jag ge till fritids bara så att dom har en hel hög med bilder på gullungarna. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag vill inte sluta på min praktik. Jag skulle lätt kunna jobba kvar där. Fritidspersonalen som jag har jobbat med är helt underbara. Hur ska jag klara mig utan dom som livar upp mig på dagarna? Dom har sån humor. Älskare! Och jag har lätt bästa handledaren <3 I morgon ska jag i alla fall ta med mig en NY kladdkaka som jag har bakat. Den blev ju då perfekt som den brukar.

Nu ska jag sova. Tänker komma i tid i alla fall min sista dag. Hehe. Godnatt.

 


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0