Majs-lista

Jag skulle sova egentligen. Men jag råkade ba ta en lista från min vän Lindas blogg som jag då var tvungen att fylla i. Nu ska jag sova. Nighty.
STEG 1
Namn: Olivia
Födelseplats: Nacka
Bor: Haninge
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Blondiiiie
Skostorlek: 36-37
Civilstatus: Taken
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag: Boots med nitar
Dina svagheter: Majs
Rädsla: Hajar


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Åh FML
När somnar du: Inte tidigare än 12


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Frasses: Donken
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Båda smakar bajs
Choklad eller vaniljglass: Choklad


STEG 5
Svär du?: Ja föfan!
Sjunger du?: Ibland, men skit dåligt
Duschar du varje dag? Nej 
Gillar du skolan?: Sådär
Har du bra självförtroende?: Nej 
Kommer du överens med dina föräldrar?: Aa skit bra!!!! Eller inte..

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?: Nej har aldrig drukigt :S:S:S
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Usch
Ätit sushi?: Nej aldrig 
Stått på scen? Neeeeeehe
Skejtat: Nej
Bakat?: Nejjjj
Stulit : Nej
Rakat dig?: Jahadu 
Kysst någon?: Si si
Kramat någon?: Ja 


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nej, absolut inte igår eller nått. Aldrig.
Varit full?: Nejdååå
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen? Nej ingen vågar ge sig på en biff som mig!
Busringt någon?: Oh ja
Gjort något som du ångrade?: Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej, alltid MVG. Är väl inte dålig heller :S:S:S
Kastat en sten på nån ruta?: Hehe nej absolut inte! Vandalism!

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Lilly och Viggo
Hur vill du dö? Snabbt. Typ bli skjuten under ett hjältedåd!
Vad vill du bli när du blir gammal? Ska inte bli gammal, nananananaaaaa.


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Några stycken
Antal CD-skivor du äger? Vet inte
Antal piercings?: 2, naveln och nacken. Om man inte räknar med öronen.
Antal tatueringar?: 3
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 2

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Ta studenten, festa galet, fylla år, förhoppningsvis flytta till Cypern, resa, jobba.
Vad ska du göra i vinter?:  Ha snöbollskrig, åka bräda, gå i skolan, leka med kompisar, festa, jobba.
När tar du studenten?: Juni 2011
Vad gör du efter gymnasiet? Lever livet och flashar med cashen.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jag jobbar redan, så cool är jag. 
Vad händer till helgen? Den har just varit. cry.
Vad vill du helst göra just nu? Susa ner för backen på en snowboard hihihihi


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Det första man ser är ju utsidan men jag tittar på personligheten
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hahah vet inte. 
Vem är den perversaste person du känner? hm, kan inte riktigt komma på någon speciell nu va.
Hur många gånger har du varit utomlands? Orkar inte räkna.
Vilket land är bäst? Thailand var väl nice, Cypern är också nice, Turkiet med, England också...

You've got something to say?
Postat av: Anonym

Åh, det är så gott med choklad. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:23:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0