Livet som majs

En sak jag har gått och tänkt på är asså det händer fan inget i mitt liv, inget som sticker ut inget anorlunda utan jag  gör samma saker hela tiden. Går upp på morgonen fixar mig och åker till skolan, dem här veckorna praktiken, sen efter de så tränar jag. Så är det varje vardag, ingen action. På helgerna blir det väl lite fester och visst jag har det askul ibland men helt ärligt hur ofta får man sen sån där klockren kväll?? Det händer inte ofta, jag har nog nått min gräns för herregud så kul jag har haft i mina dagar helt sinnessjukt. Man lever helt enkelt för helgen men kan det inte hända nå mer? Ska man hålla på såhär livet ut, sen när man får barn får man in sina familjerutiner. Nej fyfan för rutiner.
Jag vill leva i nuet och jag försöker alltid göra de det gör jag verkligen och ibland då lyckas jag riktigt bra och det är tack vare mina vänner som gör att livet blir så himla mycket bättre. För när vi har våra stunder då blir det bra. Behöver jag ens nämna alla kvällar i Uppsala, sist vi var där, festerna här, hos Mathilda, alla resor,
"fredagen", Valborg, Stugan, skolavslutningen, Alanya <3




behöver jag säga mer hur denna natt sluta....HAHAHAHA!!


misslyckad turistbild
















Nu pallar jag inte lägga in fler bilder men ni hajjar vinken. Mer fest åt folket! Mer time of my life kvällar, mer action!
Bra puss hej nu ska jag sova. FREDAG IMORGON!!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0