Snö?

Jag trodde inte mina ögon när jag vaknade imorse. SNÖ?! Wtf liksom, det är oktober fortfarande! Brukar inte snön komma i typ december? Min kropp dog lite när den såg allt vitt. Den skrek typ "GÅ OCH LÄGG DIG UNDER DET VARMA TÄCKET IGEN!" Fy satan vad kallt det var att vara ute på alla rasterna som är under skoldagen. Shit. Dagen gick bra ändå, fick besök av min lärare Gunnar också. Trevligt. Min handledare berättade för honom hur awesome jag är. HIhiihiihi.
Jag har även gjort mitt första besök på det nya köpcentret här i Haninge, Port73. Fanns kanske inte så mycket som var av intresse förutom en butik med massa majs. Funderar också på att köpa en systemkamera på deras erbjudande grej... Men det återstår att se.
Just nu sitter jag och väntar på tacos. Är dö hungrig. Eller nej bara sugen typ. Och vad händer ikväll? Vill göra nått skoj men vetefan om jag orkar. Håller på att somna redan nu. Är dö trött!
Ska nog sova lite innan middagen. Nighty.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0