Hittar inte min laddare

halloooooo!
Har letat i mitt rum men ikke, jag hittar inte min mobilladdare...den satt i kontakten igår innan jag drog ut..mhmm. Knasigt detdär och min mobil behövs laddas!
Gårdagen va MAJS! Det blev väldigt lyckat tycker jag :)
Mötte upp Sofia, Alex och Jossan och drog till soft. Där vi tog två öl. Därefter skulle vi till PURE men ågrade oss och drog till LOBBY istället. Där var det modevisning och folk va taggade! Det blev mycket dans, toa besök och dricka. Det gillar vi!!
Vi rörde oss hem runt halv fyra och på bussen va det en as störd tjej.. bajs. Sen fick jag sällskap av en trevlig random brud halva vägen hem, det gillar vi med!
Vaknade idag lite smått sliten sådär men de får man ta. Sen kom Sandra med bilden hem till henne och en liten tripp inne i stan. Fick låna två klänningar tills ikväll för jag ska nämnligen på en fest med mina "jobbarkompisar" i Liljeholmen i gallerian. Fri bar hela kvällen, det gillar vi med! Vet dock inte vilken jag ska ha...
Efter den lilla händelsen ska jag träffa mina söta älskade vänner och kröka vidare. En fullspeckad kväll som förmodligen kommer bli awesome!


Bjuder på en party bild från skolavslutningen på Disa och Malin

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0