Fekke fekke tagga tagga

hahaha ja som sagt idag blir det fest!
Med inga mindre än Sandra kling Skohg och Sofia fingerdansen Linné! Det kommer bli awesome!
Jag och Sofia kommer att föra ensamma hos bengan sen kommer sandra hem och dåå kör vi till HUNDRA! En smackadengare kväll! ¨
Idag har varit en turbullent dag, var på Gärdet med skolan och hade massa uppgifter, tex att hjälpa en tant över gatan, eller att få några att sjunga, krama en polis mm. Det gick ta mig fan bra tror jag. Iaf var jag, Jossan, Malin och Sofia gryma sen tror jag de andra i klassen också kämpa, Katja var bra för hon hade massa saker hemma som en kalle anka tidning från 1972, tuuungt!
Nu ska jag ta det lite lungt sen ska jag börja fixa mig lite fest fin, för det tycker jag är bra. hihi. jaja.

Imorgon ska jag vara med mina söta flickor Sofia och Felicia, för vi kommer ha det bäst!
PUSS på er och hoppas ni får en bra kväll !


Kärlek till alla underbara vänner <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0