cha cha bloggen!




Gud va trött jag är helt sjuk!
Vankade imorse och ba neeej  jag vill sova. men ikke sa nicke! Åkte iväg till praktiken men väl där var jag tvungen att vända för att de behövde hjälp på drottninggatan. Tur de för då fick jag äta lunch med sofia, en trevlig stud. Vi prata om det gamla vanliga. Hahaha det "borde vi göra om"

Igår kom jag på att det inte alls är tävling i helgen. YES! Var verkligen inte taggad på de ett dugg. Och snart är det lov!! :D Så nu ska jag kolla om det finns några hytter kvar på kryssningen, wiihoooo!
PUSS

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Fin du äääär! :D

och tack, haha! Man måste ju plugga för att hänga med liksom, och vi har så galet mycket att göra :( men pussen ser jag fram emot!

2010-10-19 @ 20:20:32
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0