2008 i bilder

Tittade tillbaka i min bilddagbok på år 2008 och här har ni en liten resumé av mitt liv det året.
Gick i samma klass som denna snygging.
Några andra söta clasmates.
Så här kunde det se ut en vanlig idrottslektion.
Städdagar på Fria. Ida och jag.
Var i Tänndalen och hittade en skyllt med mig på.
Hade webbcam med Markus väldigt ofta.
Åkte på fester med bland annat dessa brudar.
Festade i Sofias stuga till tidigt på morgonen.
Var i Hemavan med simningen.
Så här såg idrottsdagarna ut. Pizza + fika.
Var med Imran och träffade hans lillebror.
Bildade till Italien med Sandras familj.
Firade min födelsedag med fest hemma hos Lollo magsjuk men glad.
Lärde känna underbaraste människan. Sandis.
Var på Cypern med familjen.
Mopedolycka. Mongoligan blev vi kallade.
Hade våffelparty med fina vänner. Tänk på (barnen) i (afrika).

Färgade håret nästan svart.

Självklarhet.

Festade i Gustavsberg.
Träffade fina pojkar första gången, festade natten lång på Lidingö.
Började Barn och Fritid på Fredrika Bremer med bland annat dessa sötnosar.
Festade fler gånger på Lidingö. Slutade likadant varje gång. Dynga flickor.
Hatade mig själv och hela världen.
Drog omkring på äventyr med denna tjej. Bästa vän.
Festade varje helg med Steffi och Sussie. Här i Västerhaninge.
Umgicks mycket med Sussie och Daria.
Drog omkring på äventyr med Sussie på nyår.

You've got something to say?
Postat av: carruuuu

mwahaha åhh suuuuck saknar friatiden med dig :') <3

2010-10-31 @ 19:55:31
URL: http://theneontiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0