usch

hej hej hej!
Har inte skrivit för jag inte har haft lust och ork. Är ganska trött, seg och grejer. Har fokuserat på träningen.
Idag var det två träningar, imellan var det laserdone. och tro det eller ej Felicia menjag va fanimig grym. eller iaf grymare än sist. Kom INTE sist pch inte näst sist heller. STOLT! Och såklart vann MITT lag. !! Sen på träningen var det lagkapp  och mitt lag vann  IGEN! 'jeppjepp!

Ska sova snart. om jag kan. fifan. Imorgon ska jag förhoppningsvis till IKEA. Ska träffa Ellen. Så det blir kul!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

hahahaha ofta du var duktig på laserdome? :D duktigt av dig!

2010-11-06 @ 10:44:41
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0