..Jag gillareee

Efter bankbesöket gick jag och sofia och fikade och pluggade till psykologi provet som vi har i morgon, det gick mycket bra. men fortfarande tror jag att jag har lite dysfunktionella tankar inför imorgon..
Dagen idag var förövrigt mycket trevlig, vi åt thai och en lektionen inställd.. men vi tog det som de kom och chillade. sen blev det föreläsning som jag inte fatta så mycket av, sånt e livet mina vänner.

Vet ni vem jag såg igår i en bil i stan om inte "hon har alltså fått för sig att hon är lesbisk" , Ola Rapace! Dog lite där av garv (asså inne i huvudet) när jag såg honom och fick upp repliken i huvudet. Försökte ringa Felicia men tror ni hon svarar? Nej.Nu vet du iaf.




"Men i själva verket vill hon bara kkknuuullllaaaa med dig!"
HAHAHAHAHAHAHA!!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!!!!

"hon har alltså fått för sig att hon är llllesbisk!" hahahah :D <3

2010-11-24 @ 22:26:11
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0