Uppe med tuppen

Godmorgon världen. Imorse vaknade jag av att Martine (Lukas pappas fru) ringde och väckte mig i min skönhetssömn och undrade om jag kunde komma över och passa Cornelia för att de var tvugna att åka in till Sös för att Martines vatten har gått. Så klart kunde jag det. Så just i skrivande stund sitter jag här medan lilla Cornelia sover.

Planerna för dagen var att jag skulle köpa present till Linda, träffa min älskade Ida vid 1 och sedan möta Carro en snabbis, sedan hem och fixa mig lite och därefter åka till Linda som fyller 18 idag. GRATTIS SNUTTEGULL! Och hon bor på tala om det i princip granne med Lukas pappa! Sammanträffande. Hehe. Så om det  blir sent här så kan jag ju ba kila över liksom. Nice jöö.

Igår då. Då gick jag som sagt på Daniel Adams-Rays spelning. Det var awesome. Ofta jag typ hade total missat honom och hans låtar liksom. Fett bra. Ny love. Nej men han var grym. Efter spelningen chilla jag och Carro kvar lite på Bengans och snickesnacka lite med Daniel.
Efter detta vart det hockey och pizza hos Lukas med han, Calle och Carro. Majs nice. Följde Carro till tåget vid halv tolv och sen vart det sängen.

Enough for now. Laterooo.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0