Tack Linda

Varför har jag konstant huvudvärk? Jag bara undrar, börjar tröttna lite på mitt huvud snart. Om någon känner att den vill byta med mig så är det bara att slänga en kommentar eller ringa mig. Ingenting verkar fungera för att min hjärna ska bli nöjd och bara ligga där inne och typ slappna av. Suck...

Ett annat litet problem jag har är att jag ska till läkaren idag. Hälsokontroll. Och jag bara avskyr att ta blodprov/sprutor. Det är tur att Linda förljer med mig. Hon är bra hon.
En gång när jag skulle till läkaren och ta en spruta heeelt ensam, så satt jag där och inte ville ta den. Svär att hon doktor ville döda mig just då. Satt där som ett litet barn och ba "neeeej inte nu. måste andas lite.." Sen så kom jag på, jag ringer Linda. Så jag ringde henne och förklarade min situation.  Och så satt vi och snackade medan doktorn tog den där jävla sprutan. Min arm dog lite. Nu är den dock helt återställd och tackar Linda för stödet.

Nu fryser jag lite. Ska krypa ner i sängen igen. Over and majs.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0