Pluggdag?

Kom nyss på att jag skulle plugga idag, hur i helvete kunde jag glömma de? :O
Men nu hinner jag inte..ska möta upp tjejerna snart på en fika. Varför händer det alltid mig??? fittnisse.
Igår var en jobbig dag men en grym natt!
Först simmade jag för livet och jag kan lova er att jag var helt slut efter dagen, sen fort som tusan gjorde jag mig iordning för att dra ut med Sandra, Sofia och Olivia. Det blev tillslut bara jag Olivia och Sofia som röjde på dansgolvet! Träffade vänner man inte sett på länge som bla Jesper, Peter och johan. Det va mycket trevligt kan ni tro!
Nu måste jag sätta på mig kläder och så för snart blir det cafe 60 med brudsen!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0