PH och Stirrleken

Goddagens. Har intagit min plats i soffan hemma hos Lukas och ska nu titta på PH Danmark. Fast först ska jag koka nudlar.
Igår när jag var i Sickla med mina föräldrar så satte vi oss och fikade. Jag fick då väldigt tråkigt för att jag mådde så dåligt så jag kom på att jag kunde testa ett litet underhållningsmoment som Sandis och Felicia brukar göra på diverse ställen. Jag körde stirrleken eller vad den nu kallas. Min utmanare fick bli en tjej på kanske 9 som hade suttit och tittat på mig länge.
Vi satt och stirrade på varandra ett tag. Försökte att hålla mig för skratt. Jag höll mig och vann! Gick sedan runt resten av dagen och kände mig lite som att jag skulle kunna klara allt i hela världen...
Jaja nog berättat om det. Nu väntar PH... Puss

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0