Måndag

Hey! Idag fick jag frikort hos läkaren. Detta betyder då att jag kan gå gratis till läkaren fram till i juli. Hur nice? As nice, med tanke på hur ofta jag går dit. Efter när jag och Shaky satt och fikade hittade vi en hundralapp som några tjejer som satt bredvid tappade. Änglar som vi är försökte vi hitta dom igen men det var försent. Så vi tog den till egen nytta. Men vi försökte i alla fall. Ska lägga in lite snygga foton som vi tog idag sen någon gång också.

Idag var även Lukas och hämtade sin lägenhetsnyckel! Så imorgon ska han flytta och just nu håller vi på att packa det sista. Hihihi. Sen blir det ikea och efter det party party at Sandis! Linda och jag ska lätt ha coolast utklädning.
Jaja nu ska jag hjälpa till lite. Heido lovers.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0