10.16

Hej mina & Olivias fans!
Det är lördag idag och jag vaknade kl halv tio och kunde verkligen inte somna om... vad hände? börjar jag bli gammal? Eller är jag bara utvilad? Kör nog på det sista!
Idag då, vad händer? Nu när jag vakna så tidigt blir det ju en väldigt lång dag.
Börjar den med Special K ! & så har jag redan lyckas få mamma köpa två baddräckter till mig. Jah känner att denna dag kommer bli bra. Det kommer bli awesome!
mohahahahaha!
Igår kväll gjorde jag inte ett piss, jag låg (bokstavligt talat) framför idol. Men faktum är att det va nog jävligt skönt, tänk att gå ut i det jävligt kalla vädret och sen frysa som tusan komma hem alldelaes för sent och sen sitta här och va bakis... inte jättelockande.. eller? inte så som jag känner idag. Nästa vecka kanske ;)

Jag undrar en sak, japp det gör jag och vill verkligen veta sanningen!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0