måndag kväll

Död sliten och ful, hej kom och hjälp mig men ingen kom! tja det är jag!
Försöker ladda in bilder på fecebook men det funkar inte, att man ska behöve bli arg! Snart är det sommarlov hellyeah! men innan dess ska jag behövt ha gjort sex uppgifer..mm kul. inte alls närmare bestämt!

En otroligt irriterande sak och en bra sak.
  1. Historia redovisningen som skulle lämnas in igår, ja det va tydligen jag som skulle redovisa idag. hade absolut ingen aning om detta. jag sa nej eftersom att jag inte var förberädd, plus att jag inte hade sovit något under natten och inte heller i helgen, men tror ni min lärare lyssnar på mig eller? NÄÄÄ! jag tvingas upp framför klassen noll förberädd, och tvingas inprovisera! måste bara meddela att tårarna var nära att falla! Men det gick ändå bra, jag kunde lite iaf. men tro mig att jag skullle kunna ha gjort sååååå mycket bättre om jag bara hade fått nån timme på mig. Plus att det va några i klassen som hade fått reda på att dem skulle redovisa är  inte det lite fel? att visa får reda på det och andra inte?


  2. Gjorde en kompitering i arbetsmiljö och säkerhet och han sa att jag kommer få VG i slutbetyg och jag har inte gjort ett piss i den kursen!! Eller joo kanske tre uppgifter av sex ;) hahaha men jag är glad!


Så nu ligger alla bilder uppe på facebook, eller iaf alla bilder som är värda att se! haha

You've got something to say?
Postat av: S

Svar; Tacktacktack, tjejen! :D



Lycka till med alla uppgifter :D you'll do great!

2010-06-01 @ 21:52:58
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0