Studentskiva

Äntligen hemma. Eller har i och för sig varit hemma ett bra tag nu menmen. Ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt. Linda, ja och Lukas pallrade oss upp ur sängen och drog till pizzerian och käka frukost/lunch. Efter det gick vi hem till Lukas igen och sen kom pappa och hämtade oss.
Idag fyller lilla sötisen Andreas år. Grattis till honom. Även min majsiga pappa fyller 46 år. Ännu mera grattis till honom.
Nu kommer lite snyggis bilder från igår. Jag varnar samtliga redan nu att vissa bilder är otroligt fiiiiina...
Snyggis Linda när vi käka hos Lukas
Några random tjejer på toan haha.
Orkar inte vända bilden, men i alla fall. Linda och jag. Hehe FINA
Underbaraste majset
Jag, Linus och Lukas.
Söta människor på hemvägen.
Nu ringde just Nicole och ville att jag skulle jobba åt henne och underbar som jag är ställer jag upp. Hur fan kan jag göra det egentligen? Bakis och skit som jag är. Ajaa. Nu måste jag kila annars kommer jag försent. Tjarååå

You've got something to say?
Postat av: wifey

mihihihii bästa bloggen ever! :)<3<3<3 /trogen läsare

2010-05-13 @ 17:19:55
URL: http://theneontiger.blogg.se/
Postat av: Felicia

Aaaaaahh, det känns som att det var igår din far sa "idag är det bara 4 år kvar till 50." Tiden går ju för snabbt! Hälsa far ett riktigt grattis från Majset och ge honom är kärleksfull kram och säg att det är okej. Det är okej att vara 47 och säga snuskiga saker om folk som rider på TV......

2010-05-13 @ 17:49:30
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHAHAHHA, men han fyller 46 ? :O:O:O tror jag. hehe. aajaa det ska jag ta och göra. han hälsar säkerligen en stor kram tillbaka till hans tredje dotter! :D

hahah rida på tv... hahaha assså kommer ihåg det. så pinsamt!!

2010-05-13 @ 21:49:34
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0