Sockersöt

nejmen tjaa nu är jag här igen! Snart dags för sägen för imorgon ska jag upp tidigt för att gå på utvecklingssamtal..få se hur det går. Idag var jag iskolan och det känns som om när man inte trode vi kunde få mer uppgifter kommer det ännu fler uppgifter att göra och dem är ju inte så små heller, phuu hur ska jag klara av detta?

Vi slutade tack och lov lite tidigare så jag Malin och Sofia drog och fika vid södra station på ett mycket mysigt café. Där det blev en chocladboll eftersom att mackorna var så dyra haha ska man spara sina pengar så ska man haha. sen stressade jag till träningen och sedan bjöds det på muffins, mumms! hahaha så aa morgondagen får väl bli nyttigare!

En bild från fiket idag på en söt Sofia


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0