Sexig tjej

Godkväll kära fans!
Hoppas alla mår bra och är på toppen humör för det är i alla fall jag! Detta är då för att min älskade vän Sara aka. Lövet kom hem igår från sin 3 månaders semester i Asien. Så henne fick jag träffa idag i simhallen :D Det var skoj och hon va så jävla brun! Fy.
Så som sagt, jag åkte och fikade idag med en annan mycket söt Sara och efter det vart det att övningsköra med papi. Ska försöka ta körkort innan P&L som är om 49 dagar.. Lycka till Olivia liksom -.-
Vad händer nu dååå.. Jo det ska jag tala om! Jag ska spela lite robot unicorn attack. Måste ju slå Lukas rekord som han satte idag... Men hur svårt kan det va. I'm the master så.
Här kommer en riktigt snygg bild på Linda när hon tränade för ett litet tag sen. SEXI!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0