Prince of Persia

Ligger här med min lilla älskade vän Linda (Z). Hon är allt bra hon. Kärlek till henne. Idag har vi varit på bio med Lukas och Niklas, såg Prince of Persia. Den var inge bra tycker jag. Eller jag vet inte, hängde inte med. Hade alldeles för många andra tankar i huvudet. 
Här kommer lite fler bilder från i lördags som jag snott lite var stans på facebook. Enjoy.
Bästa som blivit gammal!
Du är så fin. Jag älskar dig mer än allt.
Ja hej schnyggingar....
Söt-Olivia!
Bästa kusinerna
<3
Finduuus är hääst!
Coola killar
Cicci & Malin
Bästa Hugisen <3
Älskar dig Jude!
Ellen var fin.
Och Findus var cool han. 
Orkar inte ladda upp fler nu. Ska snart sova, godnatt Theo och godnatt alla andra.

You've got something to say?
Postat av: Olivia dachmen

Hej du majs! Visste inte att du hade blogg hörru (; näääjs!

2010-06-01 @ 17:27:09
URL: http://slashcare.blogg.se/
Postat av: Olivia

HELLOOO, jopp det har jag, jag och linda ;D

2010-06-01 @ 22:55:17
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0