Lindizen <3

TJATJAAAA ALLA!
Sitter här i min kungliga säng med Linda och Lukas och kollar på Dum Dummare, eller Lukas kollar, Linda och jag sitter vid våra datorer. Hehe.
Efter skolan har jag myst med Linda, Lukas och Niklas hos Lukas. Sen skilldes vi alla åt och åkte åt olika håll... Linda kom hem till mig sen vid 7 och då gick vi på promenad hem till Lukas. Noter att vi GICK hela vägen. Köpte glass gjorde vi också. 2 gånger till och med. 
Jajaa nu ska jag chilla vidare med mina homies. See you later dudes.
Love you stumpirumpi. <3

You've got something to say?
Postat av: linda

vi är så himla bääääääst! :D

fin bild förresten ;) <3<3

2010-05-24 @ 23:07:01
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0