Kiss pass

Igår var en trevligt kväll/natt. Efter tacosen med Felicia åkte vi till Andreas för att föra lite innan krogen. Dit kom även Niklas, Lukas, Jocke, Kamil (stavning?), Dick och sen var även Jimmy som är Andreas strorebror där.
Vi tog sen bussen in till stan vid 10 och Felicia lämnade oss på vägen sen eftersom att hon bara är en liten plutt och inte får gå ut än. Jag och killarna åkte till Nipe tror jag det hette och det var väl nice. Hände lite roliga insidenter, men vi hade roligt. Saknade dock en liten tös vid namn Linda Zetterman som inte var med.
På hemvägen vart det donken. Och sen skulle Anderas, Kamil, Jocke och Niklas kissa i fontänen som är på Hötorget. Niklas var då så duktig att han tappar sitt pass i fontänen när alla kissar så att Jocke kissar rakt på passet, hahahaha! Så jävla kul!
Sov hemma hos Lukas och på morgonen var det bara att kliva upp och åka i princip direkt till jobbet. Usch.
Ikväll har jag inga planer än så länge så vi får helt enkelt se vart vinden för mig.
Nu kommer lite bilder från igår. Super vackra mobilbilder med högsta kvalite!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0