feelgood

nejmen en ny dag och nya möjligheter! Som lilla kycklingen alltid sa idag är en ny dag!
vaknade sisådär nyss, mycket skönt att sova ut på måndagsmorgonen. börjar två idag så jag har gott om tid. veckan som kommer är ju inget att klaga på liksom bara tre dagar skola och sen drar jag till landet där alla heter Glenn! Sitter för övrigt och lyssnar på en söt pojk som kommer därifrån, kan det va Håkan? japp!

Såg att Olivia hade lagt upp en mycket söt bild på mig...eller inte men det är så jag ser ut när jag tränar. jaa då vet ni det! Det va boxning igår som sagt innan vi skulle hoppa i vattnet och shiit det va inte att leka med! jobbigt som fan!

Om 19 dagar fyller jag 18!!



Bilden till ära för att hon kom hem igår efter tre månader ifrån oss!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0