Bästa 4an

Nejmen jag är slut, helt slut! Vill ni veta varför? Här har ni svaret!
Gick upp 05.30 fixade mig och gick till bussen med mamma, Sara och Andreas vi vär där vid halv sju där några kids från deras klass stod och vänta. Idag va dagen klass 4 i sofiebergsskolan väntat på, det va final av bästa 4an i simning, så vi åkte alltså halv sju in till eriksdalsbadet. jag skulle vara deras coach! Det gick bra för dem små liven och dem förbättrades med sex sekunder sen sist! Det va även en tyresö skola som kom 4a så det tyckte jag va otroligt bra, de va liksom 100 lag :O Och kan ni fatta hur mycket människor det va där inne då eller? alla 100 lag hade hela sin klass där och ALLA satt och skrek! hahaha herregud säger jag bara!
Sen vid elva va det bara att tagga till skolan, sen fick vi rast och jag och Sofia flängde runt överallt. drog och shoppade lite tills på lördag haha de blir skoj!
Sen var det otroligt jobbigt för vi stressade som fan tillbaka till skolan då det visade sig att vi inte hade nån lektion så trötta som vi var satt och sega i hundra år!
Sen blev det ingen träning på grund av mitt magont och min trött het och nu sitter jag här.

Jaa och kan ni fatta att jag fyller år om tre dagar!!!!

ikväll ska jag nog städa mitt rum. och fixa och dona lite. snart blir det rock n roll. yee.



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0