SL SUGER

Hej alla sommarglada människor!
Nu ska jag berätta om min gårdag, speciellt om min väg till Mailn. Malin fyllde som sagt 19 igår och det skulle firas! Hon bor i skogås så det va bara för mig att ta bussen till handen och sedan pendeln, där jag skulle möta upp Micke och Sofia. Men riktigt så gick det inte till, Det började med att jag sprang hela vägen till bussen ( i klackskor!!) och missar precis bussen, jag ser den åka! Men ingen ledsen min bussen mot brandbergen kommer och jag tänkte att där kan jag ju byta buss till handen och det gjorde jag också och kom iväg efter några frågetecken om vilken buss och så men det gick bra! kommer till handen och missar precis pendeln jag skulle ta, Fick fråga mig fram hur jag skulle ta mig till skogås och fick reda på att det gick en buss om tio minuter, På bussen ringer jag malin och säger att jag sitter på buss 830, då säger hon vart jag ska gå av och jag tänkte, ja men det här går ju bra! Sitter  på bussen ett bra tag, åker förbi skogås och vidare jag tänkte vad konstigt busshållsplatsen malin sa jag skulle gå av kommer aldrig och snart är jag i farsta. Ringer mailn och hon har tagit fel på buss. Går av och tar bussen tillbaka som gick en kvart senare. Hundra år senare var jag framme! hahaha

Väl hos mailn hade vi det grymt kul, åt god mat och tårta, dansade som aldrig förr! Grym kväll!! TACK!

Hemvägen blev ju inte heller så som man hade tänkt... Sofia jag och Micke tog sista pendeln till handel för att ta 892 som går förbi mig och så kunde dem ta den till gullmars. När bussen kommer efter tjugo minuter stannar den och tar på lite folk men när vi ska gå på stänger han dörrarna och åker iväg...FYFAN VA ARG JAG BLEV!! stod och bankade på dörren och skrek som en jävla idiot hahaha, sen ringde jag sl och klagade! En halvtimme senare kom bussen och vi kom äntligen hem!


Så här såg jag ut igår dåraaa, frisören klippte av allt hår :O




ohyeah!


















okej det där va några bilder av typ tusen, hahaha

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Allt hår var väl att överdriva? Det finns folk...jag... som inte har något hår alls!

2010-06-07 @ 12:58:07
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: Ja jag kanske överdrev men det känns så, när man har haft en stor hårboll eller vad jag ska kalla det haha, men helt plötsligt är det inte lika tjockt och långt då känns det konstigt ;) och hon klippte faktiskt av mer än 10 cm. ditt hår har ju växt på sig jätte bra nu ju :D

2010-06-07 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0