The state of Massachusetts

Har haft en trevlig dag med massor av söta människor på Rudan. Vi spelad freespiiii eller hur fan de stavas haha och så grillade vi.
Efter gick jag, Linda och Niklas hem till Niklas och chilla galet.
Sen vart det hom och fixa sig till min söta vän Ellens studentmottagning! Hon och jag har känt varandra praktiskt taget hela livet. Vi lärde känna varandra i sandlådan på våran typ gård när vi var 3 år. Jaja, hemma hos henne var det massa folk och massa god mat, gillare! Nu ska jag kolla på film och mysa sen sova för imorgon ska jag minnsan upp tidigt som satan, eller ja cirka 8, och möta Lindizen i Handenterminalen... Godnatt gott folk, godnatt Theo. Tänker på dig.

Grattis till studenten gummsi!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0