Strawberry Weed

Segaste dagen på länge. Vaknade vid hal tio imorse hos Lukas, väckte Lindizen och snacka lite med henne och sen drog jag hem och hämtade mina jobbkläder för att direkt dra till jobbet. Jobbade hela dagen och sen direkt hem till Lukas igen för att käka pizza med honom, Lindz, Niklas, Anders och Simon. Somnade i soffan efter och vaknade när mamma ringde för att komma och hämta mig. Nu har mamma hjälpt mig att s-t-ä-d-a mitt rum så nu är det skinande rent! Wihoooo. Ska hoppa in i duschen och sen får jag se vad jag ska göra... Kanske träffa Nikkan från mitt jobb, den söta lilla spillevinken.
Har tagit lite bilder från igår från Andreas facebook. Hihi, enjoy!
Sötnöten Niklas!
Lindiz och me...
Gulle <3
Bästa!
Andreas är schnyyyygg
Jag vill också! 
Det var det. 

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0